Jak zamówić?

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z zakupieniem naszych produktów. Jeśli mimo wszystko nie znalazłaś rozwiązania swojego problemu, to zachęcamy do kontaktu (tutaj).

jeśli nadal coś jest nie jasne lub masz problem ze złożeniem zamówienia zachęcamy do kontaktu z nami pod numerem telefonu: +48 662 195 355 lub pod adresem e-mail: info@pudelkonatury.pl

1. Wypełniłam wszystkie pola, ale wyskakuje błąd

Jeżeli masz pewność, że wszystkie dane są poprawne, a nadal nie możesz zrealizować zakupu, może to być spowodowane brakiem zaznaczenia akceptacji regulaminu.

Jeżeli okienko jest zaznaczone, a nadal nie możesz złożyć zamówienia, prosimy o kontakt, a rozwiążemy to jak najszybciej. Można się z nami kontaktować telefonicznie, mailowo, przez Facebook’a bądź przez Instagram. 

 

2. Nie posiadam konta bankowego.

Jeśli nie masz konta bankowego, to nic się nie stało :). Wprowadziliśmy opcję płatności za pobraniem, tak abyś mogła zapłacić dopiero jak odbierzesz paczkę. Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję przy podsumowaniu zakupów.

Tak powinno wyglądać Twoje zamówienie: KLIKNIJ TUTAJ

3. Nie posiadam adresu e-mail.

Jeżeli nie posiadasz e-maila oraz nikt z Twoich bliskich nie może Ci go użyczyć, użyj naszego – info@pudelkonatury.pl 

Pamiętaj tylko, aby w notatce do zamówienia podać jak możemy się z Tobą skontaktować (numer telefonu, FB), aby podać Ci namiar na kuriera oraz datę planowanego doręczenia przesyłki.

4. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

W tej chwili jeszcze nie posiadamy domyślnie wysyłki za granicę, ale zachęcamy do kontaktu z nami w tej sprawie. Wprowadzimy zamówienie za Ciebie i znajdziemy dogodny sposób wysyłki.

Kontaktować się można z nami na Facebooku, Instagramie mailowo, a także telefonicznie.

5. Często jestem poza domem, kurier może mnie nie zastać.

Właśnie dla tych osób, które często są poza domem, wprowadziliśmy opcję dostawy do paczkomatu, abyś mogła odebrać przesyłkę kiedy jest do dla Ciebie najbardziej optymalne 🙂

6. Będę w domu dopiero za kilka dni.

Wystarczy, że wpiszesz od kiedy będziesz w domu, a my tak wyślemy Twoją paczkę, abyś na pewno ją otrzymała.

7. Nie ma tu odpowiedzi na mój problem.

Jeśli nie ma tu rozwiązania Twojego problemu zachęcamy do kontaktu z nami za pośrednictwem maila, telefonu, Facebooka lub Instagrama. Staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe.