fbpx

Jak zamówić?

1. Zamówienie za pośrednictwem strony internetowej

Najszybciej dokonasz zakupu poprzez naszą stronę. Wystarcz, że dodasz produkty do koszyka, a następnie przejdziesz do podsumowania zamówienia, wybierzesz w jaki sposób mamy wysłać paczkę i uzupełnisz dane do wysyłki.  

  • Dzięki temu od razu będzie widoczne całe podsumowanie zamówienia (produkty, naliczone rabaty oraz koszt dostawy)
  • Jeśli wybierzesz wysyłkę do paczkomatu – upewnij się, że wybrałaś/łeś swój paczkomat (zielony przycisk “wybierz paczkomat”)
  • Pamiętaj o zaznaczeniu opcji “Przeczytałem/am i akceptuję regulamin*” na dole strony – jest to konieczne. 

2. Zamówienie poprzez kontakt z nami

Możesz również złożyć zamówienie kontaktując się bezpośrednio z nami.

Aby zrealizować te zamówienie będziemy potrzebować:

  • Informacja jakie produkty zamawiasz
  • Imię i Nazwisko
  • Adres do wysyłki
  • Numer telefonu
  • Adres e-mail (w przypadku braku prosimy o informację żebyśmy mogli wysłać Ci numer do kuriera SMS-em)

Przy podliczaniu kwoty swojego zamówienia, pamiętaj aby dodać koszt przesyłki.

  • Paczkomat – 9,99 zł
  • Kurier DPD z przedpłatą – 12,50 zł
  • Kurier DPD za pobraniem (płatność u kuriera) – 16,99 zł

Przy wysyłce za przedpłatą, prosimy o wysłanie odpowiedniej kwoty przelewem na nasz numer konta:
Pudełko Natury
Ul. Gen. Józefa Bema 38/12
82-300 Elbląg

Santander Bank: 37109026170000000144608070

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z zakupieniem naszych produktów. Jeśli mimo wszystko nie znalazłaś rozwiązania swojego problemu, to zachęcamy do kontaktu (tutaj).

1. Wypełniłam wszystkie pola, ale wyskakuje błąd

Jeżeli masz pewność, że wszystkie dane są poprawne, a nadal nie możesz zrealizować zakupu, może to być spowodowane brakiem zaznaczenia akceptacji regulaminu.

Jeżeli okienko jest zaznaczone, a nadal nie możesz złożyć zamówienia, prosimy o kontakt, a rozwiążemy to jak najszybciej. Można się z nami kontaktować telefonicznie, mailowo, przez Facebook’a bądź przez Instagram. 

 

2. Nie posiadam konta bankowego.

Jeśli nie masz konta bankowego, to nic się nie stało :). Wprowadziliśmy opcję płatności za pobraniem, tak abyś mogła zapłacić dopiero jak odbierzesz paczkę. Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję przy podsumowaniu zakupów.

Tak powinno wyglądać Twoje zamówienie: KLIKNIJ TUTAJ

3. Nie posiadam adresu e-mail.

Jeżeli nie posiadasz e-maila oraz nikt z Twoich bliskich nie może Ci go użyczyć, użyj naszego – info@pudelkonatury.pl 

Pamiętaj tylko, aby w notatce do zamówienia podać jak możemy się z Tobą skontaktować (numer telefonu, FB), aby podać Ci namiar na kuriera oraz datę planowanego doręczenia przesyłki.

4. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

Tak. Podczas składania zamówienia możliwa jest opcja wysyłki do Wielkiej Brytanii i Niemiec. 

Jeśli chciałbyś abyśmy wysłali zamówienie do innego kraju nie wahaj się z nami skontaktować, na pewno uda nam się zorganizować wysyłkę :).

5. Często jestem poza domem, kurier może mnie nie zastać.

  • Najwygodniejsza opcją dostawy w takim przypadku jest przesyłka do paczkomatu. 
  • Jeśli wybrałeś/aś opcję dostawy kurierem – w dniu planowanego dostarczenia przesyłki, forma kurierska powinna wysłać Ci e-mail z numerem kontaktowym do kuriera. Skontaktuj się z nim i ustal dogodny dla siebie czas i sposób dostawy.

6. Będę w domu dopiero za kilka dni.

Wystarczy podczas składania zamówienia wpisać tego typu informację w okienku “Uwagi do zamówienia”. Napisz proszę kiedy planujesz być w domu, a my postaramy się wysłać przesyłkę tak, abyś na pewno ją otrzymał/a :).

7. Nie ma tu odpowiedzi na mój problem.

Jeśli nie ma tu rozwiązania Twojego problemu zachęcamy do kontaktu z nami za pośrednictwem maila, telefonu, Facebooka lub Instagrama. Staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe.

0
    Twój Koszyk

    Darmowa dostawa już od 230 zł